OBS J. Henri Dunant
Tulpstraat 9
4261 CL Wijk en Aalburg
0416 691621
info@obs-henridunant.nl

  • ballonnen.jpg
  • fotoslide-3.jpg
  • fotoslide-6.jpg
  • fotoslide-7.jpg
  • fotoslide-8.jpg

logo TSOJHD

 

De school gaat per 1 december 2017 de administratie van de TSO (Tussen Schoolse Opvang) wijzigen. We gaan werken met het online systeem TSO-ASSISTENT. U kunt vanaf 1 december niet meer aan- en afmelden met een telefoontje, sms of het briefje. Ook kan er geen gebruik meer gemaakt worden van de overblijfkaart.

U kunt als ouder/verzorger voortaan op flexibele wijze de TSO van uw kind reserveren en net zo makkelijk weer annuleren, namelijk 24 uur per dag, 7 dagen per week. U kunt TSO-momenten reserveren en annuleren voor het hele schooljaar tot 10.00 uur op de dag zelf. Reserveren en annuleren kan ook op uw smartphone. U betaalt (via automatische incasso) uiteindelijk alleen de feitelijk afgenomen TSO-momenten, na ontvangst van een gespecificeerde declaratie.

Alle ouders/verzorgers dienen zich éénmalig te registreren, dus ook degenen die niet gebruik willen maken van de TSO. Zo is het mogelijk om in voorkomende (nood)gevallen meteen gebruik te kunnen maken van TSO. Doe dat het liefst meteen na het lezen van deze email en in ieder geval vóór 20 november 2017. Ga voor de eenmalige registratie naar www.tso-assistent.net of klik op onderstaande logo en ga naar EENMALIG REGISTREREN. Registratie is gratis en zonder verplichtingen.
Het brinnummer en de ouderregistratiecode vraagt u aan bij de overblijfcoördinator.

TSO-ASSISTENT

Als de registratie succesvol is, bent u meteen ingelogd — u ontvangt geen inloggegevens per email dus noteer deze. Bent u uw inloggegevens vergeten, klik dan in het inlogscherm op VERGETEN INLOGGEGEVENS OPVRAGEN, maar registreer onder geen beding nogmaals. Blijkt uw emailadres onbekend, neem dan contact op via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.


Wij vragen u dringend om dan meteen voor komende periode TSO te reserveren (voor zover van toepassing natuurlijk). Een geïllustreerde instructie voor reserveren/annuleren ontvangt u bij deze mail en vindt u onder DOWNLOADS als u bent ingelogd.

Verder krijgt de school met TSO-ASSISTENT betere controle over de aanwezigheid of afwezigheid van een kind en kan gericht maatregelen nemen in bijzondere situaties. Ook is er beter zicht op medicatie, dieet of andere zaken, die aandacht behoeven. Bij onafgemelde afwezigheid of bij onaangemelde aanwezigheid zult u om administratieve reden meteen automatisch bericht ontvangen per email. Bij afwezigheid van uw kind ondernemen wij natuurlijk ook actie volgens ons protocol, zodat bij u en bij ons bekend is waar uw kind tussen de middag is.

Voor ouders/verzorgers, die niet beschikken over internet, zal op school een computer beschikbaar zijn (eventueel met hulp van een TSO-medewerker) zodat u toch zonder probleem voor de TSO kunt registreren en reserveren.

Als de instructies in het systeem uitleg behoeven, kijk dan eerst onder het vraagteken, dat u in ieder scherm vindt. Voor vragen over registratie en reserveren kunt u terecht op school op de volgende momenten:
Woensdag 15 november van 12.15 tot 13.00 uur
Donderdag 16 november van 15.15 tot 16.00 uur
Vrijdag 17 november van 11.45 tot 13.00 uur
Ook is het mogelijk telefonisch uitleg te krijgen:
Maandag 13 november van 18.30 tot 20.00 uur
Donderdag 16 november van 18.30 tot 20.00 uur
Belt u dan naar de: 0623992945 

Vanaf 1 december stopt het gebruik van de overblijfkaarten. De hele maand november blijven we gebruik maken van de overblijfkaarten. Er kan niet voor losse TSO-momenten betaald worden. De kleinste overblijfkaart is voor 5 x en kost €10.00. Heeft u nog overblijfkaarten thuis, die niet volledig gebruikt zijn, dan kunt u deze op de volgende momenten komen inwisselen:
Maandag 11 december om 11. 45 en 15.15 uur
Woensdag 13 december om 12.15 uur
Donderdag 14 december om 15.15 uur

Voor vragen over de TSO zelf, kunt u zoals gewoonlijk terecht bij de TSO-coördinatoren. Bij voorkeur via mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Wij vertrouwen erop dat gebruik van TSO-ASSISTENT voor alle betrokkenen tot tevredenheid zal zijn.

Met vriendelijke groet,

Directeur P. Timmermans
TSO-coördinatoren Antonette de Vries en Elsbeth Flipsen

Koelkast voor de TSO

Warme broodjes, gesmolten kaas ... vanaf nu is dat verleden tijd voor de leerlingen die overblijven. Mede dank zij een flinke korting (met dank aan een ouder van onze school) hebben we een grote koelkast kunnen aanschaffen en kunnen de broodtrommeltjes voortaan gekoeld bewaard worden.

Voor de leerlingen die gebruik maken van de TSO bestaat er per direct (maart 2017) de mogelijkheid de lunch gekoeld te bewaren.
Ondanks de grootte van de koelkast is er door het grote aantal lunches alleen plek voor kleine compacte boterhamtrommels. Grote broodtrommels en drinkbekers blijven in de schooltas.

Inleveren van de lunch:
• Broodtrommeltje duidelijk voorzien van naam en groep.
• Bij binnenkomst (voor aanvang van de les) in de juiste krat plaatsen.
• De krat voor groep 1&2 staan op de kast in het halletje voor de kleuterlokalen.
• De kratten voor de overige groepen staan in de hal. Let op: broodtrommel in de juiste krat!

Tijdens het overblijven, nemen de kinderen brood mee van huis en krijgen drinken op school. Soms komt er een stuk komkommer mee, een plak ontbijtkoek of een bakje fruit. Ook een stukje worst of kaas is lekker.

Maar, het valt ons op dat er steeds meer snoep mee gegeven wordt. En dan is het soms best wel lastig om eerst je boterhammen helemaal op te eten voor je gaat snoepen.

Daarom het volgende:
- Liefst geen snoep e.d. meegeven en anders maximaal twee snoepjes.
- Eerst al het brood op, voor er gesnoept mag worden.
- Snoep wordt aan tafel direct na de lunch opgegeten.
- Geen snoep uitdelen aan andere kinderen.

Bedankt voor uw begrip

(oktober 2013)

stichting openbaar onderwijs land van heusen en altena

Activiteiten

wo 20 nov, 08:30 - 16:00
Drempelonderzoek


di 26 nov
MR-vergadering


wo 27 nov
Ateliers


ma 2 dec
OR-vergadering


do 5 dec
Sinterklaas


 

Meer informatie:
op activiteit klikken of datum in kalender aanklikken.

November 2019
Z M D W D V Z
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
stichting openbaar onderwijs land van heusen en altena

brabants verkeersveiligheidslabel
kanjertraining
Overblijven

Social Schools

login
info
registreer